back to basics

Att det kan gå så fort är lite orimligt tycker jag, men vips så var det vardag igen. Regnet öser ner, jag missade bussen och har franskalektion. oui, je m'appelle Magnys et j'habite a Vargyn. Ännu en vecka är framför mig och inte bara det men det betyder att det har gått en vecka av den tid jag harkvar av mitt projektarbete. Men vi klarar det Nånstans så kommer vi att hitta motivationen och om det så måste betyda att jag får ha klädnypor i ansiktet.


"en? ha!, jag har flera svarade jag coolt"

Snart är det studenten också och jag hatar morsan just nu för hon är så jävla nervös och lägger allt ansvar på mig. Och hon sa att hon skulle fixa det men det blir alltid såhär. Jag blir så arg!

What do I do to make you love me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0