DÅM och omvald!

Nu är distriktsårsmötet för 2008 slut och jag kan med facit i hand inte vara mer nöjd. Under bara den här helgen så har jag utvecklats något så oerhört. Ni fattar inte egentligen, men det känns så himla bra.

Ni fattar inte hur rörd jag är över det ni gjorde. Jag har aldrig i mitt liv bett om att få den bekräftelse och har inte sökt den heller men det träffade verkligen i hjärtat och jag vill bara krama er allihopa. tack så mycket och även om jag kankse inte förstår själv just nu så vet jag att detta kommer stära mig och mitt självförtroende. Nu sa jag mer än "jag är alldeles torr i munnen och vet inte vad jag ska säga" och det är bra :)

Hela UNF känns skitbra nu och jag är så hypad att det är näst intill skandal. Jag blev omvald som dostriktsordförande och är otroligt stolt över att distriktet hyser sådan tilltro till mig. Vi har också en ny styrelse som har potential till stora ting och jag ser fram emot ett samarbete mellan göteborg och värmland. Ett starkt, väl fungerande samarbete som kan fortskrida även efter det att min tid är slut. Jag älskar fika också och det har jag fått en massa denna helgen.

Jennie bara skrattar åt mig, men jag kan inte hjälpa det, jag drömmer mig iväg och jag tänker fortsätta drömma tills det blir verklighet. Så enkelt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0