Familjen i landet som Gud glömde

På bussresan från helvetet till landet som Gud glömde. Jag är i Malmö efter en lång, otroligt jobbig bussresa men väl framme så är jag rätt nöjd. Det är fint och Ida är gör go och jag har äntligen fått mat, efter en bussresa på 6 timmar utan ens en godis att stoppa i munnen.
 
Nu väntar en helg i soliga malmö, och vi ska hinna med shopping (SKOR) dop och släktkalas. Mycket trevligt. Jag får pengar imorgon och det första jag ska handla är ett telefonkort så jag äntligen kan ringa och sms:a med människor jag tycker om. Något jag ser fram emot!

Livet är rätt trevligt och jag älskar solen, den gör mig så glad och lycklig och euforisk!

en sak till
Jag kom på en sak som jag bara måste skriva om. På onsdag kommer marina ner! Och det är väldans väldans trevligt. Jag längtar riktigt mycket och det känns bara bra. Jag hoppas på fint väder massa sol och promenadväder sedan hoppas jag på att det kommer regna så att alla fjortisar går hem och slutar supa och så kan man se en trevlig film istället. Hur som helst så kommer hon hit och det är den enda viktiga 

Kommentarer
Postat av: marina

bra!
det har varit väldigt tråkigt utan några magnus-sms den här veckan, faktiskt :)

2008-04-24 @ 23:41:51
Postat av: magnus

Ja, det hbar vart lite tråkigt utan nån kontakt med nån liksom

2008-04-24 @ 23:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0