gladastekillenivärlden

Nu är projektarbetet över och jag svävar på rosa moln! Jag svävar av många anledningar men projektarbetesinlämningen fick mig att sväva högre.
Man kan inte vara sur en dag som denna, man kan vara besviken och lite längtansfull men annars så går man bara runt och ler. Solen skiner, jag har ätit glass, tagit blodprov och så är det snart valborg.

Idag så tog jag ett viktigt beslut. Jag ska bli blodgivare. Att bli blodgivare är en viktig sak och det är ett sätt att ge tillbaka till samhället, Nu återstår bara att jag ska anmäla mig som organdonator också. Ja det känns bra, väldans bra idag.




Kommentarer
Postat av: marina

du är så duktig!

2008-04-22 @ 19:10:02
Postat av: magnus

:) alltid

2008-04-22 @ 19:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0