hail holy queen

Sitter och ska alldeles snart börja med projektarbetet. Hela natten tillägnad arbetet som skulle gjorts under ett år men (förhoppningsvis) blev klart på två veckor. Isch bin proud of migsjälv!
Sol i sinne , brun innne - sunes sommar. Värsta känslan av vår och värme idag och det gorde mig så himlans glad. Jag var och tränade förut och det var mycket trevligt. Eller så trevligt som det kan vara, jag var positivt inställd till det iaf. Triumph of will.

Imorgon ska jag betala biljetterna för Björn, öss, Måns och killen jag inte vet vad han heter den 23e oktober i Karlstad. Var tvungen att boka om biljetterna men det gick bra så ska hämta dem imorgon, och då är det final, då har man ett mål. Något man kan se fram emot.

hail mother of mercy and of love - halleluja

För att idag har varit en bra dag, sol och värme, upphittad cykelnyckel och minst men inte sist så har jag fått fanta citron av min fader. Jag är glad idag helt enkelt, och även om jag är trött och lite sliten och jag måste även erkänna för mig själv ganska lättirrterad så är jag lycklig. För om ungefär 24 timmar så är projektarbetet slut och jag kan andas ut, en stor fet sten som kan lyftas från mina axlar och det känns så just nu att då kommer jag kunna flyga. Flaxa lite lätt med mina armar och upp i luften - åtminståne i sinnet, minnet och tanken.

Nu till en annan sak, det som är sist men inte minst! Jag ska tatuera mig igen^^ I maj så tänker jag tatuera mig på nytt. Jag ska göra ett kors på min högerarm. Eller en krona på min vänstra skudra, vi får se. Men jag ska tatuera mig igen i maj, när projektarbetet är slut och studenten kommer närmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0