heaven and earth for fuck sake

Hur fan ska denna veckan gå ihop?

Imorgon har jag geografi och miljöpolitikinlämning och har inte börjat med någon av dem, dessutom har jag tappat bort ett viktigt papper som gör dte omöjligt för mig att klara miljöpolitiken och hur fan ska jag ordbajsa fram 16 sidor geografi? Inte bara det, jag har ju Israel/Palestina prov, ett artikelutkast på tisdag som ska vara bra och fint. Och hur fan ska jag fatta hela Israel/Palestinaskiten på mindre än 24 timmar om jag då dessutom ska fixa en miljöolitikuppsats?
Ja men jag har ju till onsdag på mig? nej det har jag inte. Min onsdag är inte en bra dag för skolarbete. Marina kommer ner klockan 11 och jag slutar förvisso inte förrän halv fyra men jag har svenska på morgonen och gympa på eftermiddagen så den kund eman skippa ganska enkelt tänkte jag. Men så kom  jag på att jag ska skriva en textanalys på svenskan och sedan ha ett filosofi/religions-seminarium på onsdag halv ett. Hur fan ska man klara av det samtidigt som jag ska hinan städa lägenheten så att den blir bebolig och mysig?

Valborg, ett dygns ledighet och euforiskt myspys sedan ska man sätta igång med två uppsatser som ska vara klara på måndag. Nuclear power och global warming. För att sedan på måndag ha projektarbetespresentation. Ja grattis Magnus, du har satt dig i skiten ganska regält. Och jag klagar men nu vet jag ärligt inte hur jag ska få rätsida på mitt liv. Jag får inte sova inatt eller på tisdag. eller i helgen, men hur tusan ska man orka med detta, jag kommer vara intelektuellslutkörd efter detta och leka guldfisk fram till studenten.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0