hos dig är jag underbar

Malmö i all sin prakt, och det regnar! eller det är mulet iaf, men jag är nöjd i vilket fall. För jag är inte hemma och jag kan andas, komam bort fårn skola panik och ångest. Och jag har handlat lite kläde ridag,. två t-shirts kankse inte dyraste eller märkeskläderna, men snygga var dem. Och det är vad som räknas i min värld.

Nu ska jag börja på min miljöpolitiksuppsats, om jag nu ska föröska hinna bli klar med den OCH geografiupsatsen innan onsdag. (=panik och ångest eller inget liv) Men jag ska klara det för jag är bra.  Men det blir inte mycket till roligheter liksom.

Snart är det studenten, dags att räkna ner!
Men först räknar jag ner till valborg! 5 dagar kvar


Kommentarer
Postat av: marina

5 dagar är typ ingenting, hoppas det går fooooort! :)

2008-04-25 @ 23:59:09
Postat av: magnus

ja det hoppas jag

2008-04-26 @ 00:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0