I'll give my life

ooo idag har det varit en bra dag!!!! Humöret ligger på topp och, ja visst, jag har mycket kvar av projektarbetet och har en ledig helg fram till studenten, helt galet på riktigt. Men jag är glad för idag så hade vi styrelsemöte och det gick superbra och när man kan vara UNFig och det ger en massa ja då är man glad, ordförandekurs, DSS och arbetshelg, IOGT-NTO möte, Drogkampen, Valborgsdisco, Drinkbok. Ja det är en massa men fasiken va kul och utvecklande arbete det är! Sedan är världens finaste människa med på vissa av grejerna och det gör mig bara på bättre humör och just i denna stund så småsjunger jag för mig själv och klockan är sent och jag borde sova om jag ska orka och det ska jag. You give me the strength to carry on.  

Imorgon är det fredag och ja, vad ska man säga, underbart med helg och på lördag ska jag till Matilda. Jag längtar ihjäl mig efter henne för matilda är underbar och riktigt riktigt söt. Det bästa är kramen man får när jag kommer. det är en äkta kram, då hon bara hoppar upp och kramar riktigt hårt. då vet man att man är omtyckt liksom. Fast det jag längtar till mest är att få leka av mig, med prinsessor och drakar, måla och rita och bli kittlad tills man spyr för när ens bästa kompis fyller sju, ja då är det okej att leka. Dessutom kommer jag kunna vara lite vuxen också, prata om universitet och flytta hemifrån och en massa trevliga saker med släkten.

Nu ska jag fortsätta med mitt lilla halvdana pluggande, kanske skriva lite på varför jag arrangerade en föreläsning?

vad ska man mer säga? Ge mig valborg nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0