Jag måste lära mig att ta det lugnt!


Allt kommer ordna sig fint bara jag tror på mig själv och hittar motivationen. Det gör jag nog snart men lite smått stressad just nu! Med DS möte imorgon, men jag tar med mig datorn :) och det ska bli skönt att UNFa lite till, men det måste jag trappa ner på, lära mig att delegera mer och slappna av. stress kommer lättare när man spänner sig och jag vill inte gå in i väggen. Jag ska må bra, det lovar jag!

Imorogn har jag estetisk verksamhet (igen) och jag hatar den kursen och jag hatar mathias! ush ush ush
dessutom har jag PA två timamr och jag måste verkligen jobba imorgon. Får sätta mig på 11an eller nåt, helt ensam i ett rum bara för att ha tråkigt och avreagera mg från allt annat.

Jag håller på att fixa våra folknykterhetens vecka aktiviteter också. Och finfint sällksap från värmland kommer ner och hjälper till då vi ska ha valborgsdisco för högstadieeleverna. Så bra det kommer bli. Ska prata med Olearys eller sweet och se om vi kan hyra en bartender.

Så min att göra lista nu då
  1. Projektarbetet 
  2. DS möte 
  3. Geografin 
  4. Engelskan
  5. Prata med Therezia 
  6. NBV - Drogkampen
  7. Få ut plancher för valborgsdiscot
  8. Prata med lärare inför info UNF
  9. Fixa Bartender
  10. Fixa DJ

Det var nog allt för denna kvällen, jag skippar projektarbetet ett tag för att kunna sova lite mer och vara pigg imorgon, för det ska jag vara, och jag ska vara glad! det ska lysa omkring mig

marina är söt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är du som är söt :)

2008-04-17 @ 07:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0