kanal lokal

men sluta nu, jag orkar inte och jag är nästan helt döv. Känner för att bara sjunka in i ett totalt apatiskt tillstånd och vägra komma tillbaka förrän sommaren kommer. Jag har kommit till insikten att jag hatar barn, eller mer till att om jag är tvungen att ta hand om barn mer än 4 timmar i sträck så skulle jag begå självmord, eller åtminstånde få ett nervöst sammanbrott och kalla tvångspsykiatrisk anstalt som min hemadress. Jag klarar inte av den höga nivån, tempot, kaoset, det blir för mycket och min hjärna klarar inte av det och jag känner stressen komma krypande och bubbla upp i magen, nej fy usch. Att bli förälder är kanske inte något aktuellt just för tillfället med andra ord.

Kanal lokal, finns den ngn sämre kanal egentligen? Så dålig, så pinsamt dålig samtidigt som den är sjukt skön för man släpper all intilligens och bara flyter med, förundras över sjuka människor och gläds åt man inte själv skulle ställa upp och fjanta sig på det sättet (självinsikt efterlyses)

Imorgon är det dags för idas dop och det är mysigt med dop. Speciellt fikat efteråt! Jag gillar fika, har jag sagt det innan? Men idag blev det nästan för mycket av det goda. Vi skulle fika med familjen och hittade ett mysigt fik på gågatan eller vad det nu var. En kopp kaffe, två drickor, två tårtbitar och en kanelbulle låter inte så mycket så jag tänkte bjuda familjen och betala för detta. Vilket jag också gjorde, och DYRT fick jag betala. 197 kronor för lite fika. 197 kronor!! jag är helt ruinerad typ.

På tal om ruinerad har jag hittat mitt nästa projekt. Jag ska skaffa en ny jacka och har blivit helt frälst i en skinnjacka jag hittade nere i malmö. den var på rea och så snygg. Svart och kort/tight och snygga dragkedjor och detaljer. Jag blev verkligen kär. Sug i magen direkt och jag vill verkligen ha den. Den hade vart perfekt till en vit tshirt, cheap-monday, converse och rufs i håret. Drömdejt liksom! Men jag ska ha den, med eller utan våld, jag tänker inte vila förrän jag köpt den.

nu är det tre dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0