Keep your head up!

Vart är min motivation nånstans? Jag skulle träna förut och all min träningsmotivation var som bortblåst! Jga ville bara hem, slänga mig i fotöljen och sura ungefär. Nu gjorde jag inte det, utan jag stack och tränade och svettades men jag gillade inte en sekund av det! Jag ville bara hem, och hade nt i huvudet till råga på allt. Idag har det inte hänt ett skit heller. Jag hatar tisdagar och ska när jag blir kejsare över Europa deklarera att tisdagar inte kommer existerara längre, förutom den tredje månadens fjärde vecka. Då kan alla som vill få ha tisdagar men man måste hata tisdagar! Helt ärligt, så har tisdagar alltid vart den värsta dagen i hela mitt liv. ALltid värst kurser på tisdagar och om det nån gång skulle regna när man inte vill det, ja då är det på en tisdag! Och dagens tisdag var helt okej, mamma hade städat vardagsrummet och jag får tillbaka 1400 på skatten men den suger i vilket fall.

Jag kanske ska till Karlstad på fredag också, hastigt och lustigt. Varför? Jo därför att danielle har fått för sig att läsa samma program som mig, vilket är kul, och då ska hon åka upp på fredag och jag funderar på att hänga på. Dessutom kan då äntligen marina visa mig staden som vi har sagt i ett antal månader nu. Man får slå slag i saken, det är vad jag tycker, så då kankse man tar ledigt på fredag för att åka upp! jag hoppas det går vägen nu.

Hur som helst, imorgon ska jag hålla tal på svenskan. Och efter att ha pratat om Gud och Taizë i ettan, Anna skipper och friskusfanatism i tvåan har jag valt att hålla ett tal om hur mycket jag hatar att hålla tal: the winner takes it all!

han tycker om henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0