kväll i "blatteland"

Jag sitter här, efter att ha spelat buzz, som jag också vann, och uppdaterar mig lite. Dagen har varit väldans trevligt malmö är en trevlig stad, får lite utomlandskänsla över det hela. Det är inte lika stressigt och hektiskt som Göteborg kan vara och inte heller är folk så otrevliga liksom. Jag och mamma hittade en bingohall förut och då vann vi en massa pengar och det är alltid kul, så imorgon ska vi ut och kolla kläder igen, för jag behöver jeans, skor och godis!

Imorgon är det lördag och lördagar är bra dagar för då är man verkligen ledig, och jag vet inte vad som ska göras imorgon direkt. Men förberedelser för dopet, ja och den förbannade miljöpolitiken (och geografin) Men positive-thinking keeps the world ongoing!

Nu är det 4 dagar kvar, eller ja om man räknar almenackan.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0