Låt dem oss fröjdas

sitter nu och har precis duschat och tatt på mig, ska bortsa tänderna innan jag åker till skolan och jag känner mig lugn och det känns bra. Idag blir ju inte världens längsta dag iofs. Nu lyssnar jag på min egenkomponerade festskiva. Michael Jacksons Black or white lyssnar jag på nu och den får mig på gott humör. SKa bränna ut skivan för tyskland. Jg måste börja spara pengar till den resan också men hur tusan ska jag fixa det?  (mamma?)

Take it or leave it, you'll better believe it!

Jag har aldrig fattar hur 61:an går men jag får lösa detta på nåt sätt... Jga tror ja måste gå om 10 minuter och det hinner jag till ju. Jag bakade föresten chokladbollar igår och de blev mums, men fasiken så kladdigt det blir och när mn dessutom brände sig på fingrarna av den jävla stekpannan ja då blir det inte lättare direkt. Hur som helst så blev det hur gott som helst.

Nyheterna, Österike och en pappa som hållt sin dotter fången i 24 år, fött honom 7 barn och låst in häften av dem. Nu är det dags att agera. Skaffa en lag som tillåter riktig pina och tortyr mot övergripare. Giljotinera deras könsorgan i omgångar. Riv med rivjärn på deras rygg och strö salt i såren samtidigt som man petar in tandpetare under naglarna på dem. Usch säger jag, det är vidrigt och hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0