lean on me

Hur mycket ideellt engagemnag finns det där ute egentligen?
- och kan jag få ta del av lite

Känner mig helt slutkörd och orkar inte ta tag i UNF ordentligt, jag vill inte ta en paus, menmitt i all skola och studentplanering så blir det lite kaka på kaka liksom. Men jag ska inte klaga, jag har en fantastisk styrelse och konsulent och alla andra som hjälper till och stöttar så mycket det går, grejen är den att jag bara inte orkar se det just nu. utan bara vill gömma mig lite till och sluta tänka på allt runt omkring.

Hur som helst, är det trevlig att vara idell! Och det kan man vara på olika sätt, jag har valt ett roligt sätt och jag trivs och kanske är det så som man säger att ibland måste man ha tråkigt och känna att allt är jobbigt för att kunna ha roligt senare, och boj vad jag kommer ha kul. Redan om en vecka så kommer UNF sparka igång... me like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0