Leva livet

Solen skiner och det är vår! jag tog en blä-dag från skolan och förösker plugga lite, men allt går bara så fantastiskt bra. Snart är det valborg också och då kommer marina ner för att hjälpa till på valborgsdisot :) Helt fantastiskt, oh då kanske man har lite mer tid att umgås också så att det inte blir som förra gången då det var möten hela tiden. Men hur som helst så kommer hon ner och det gör mig bara glad! Och jag saknar henne, massor. Hel sjukt egentligen att man kan bli så glad av att bara tänka på en person, men det blir jag och jag ler konstant. Du får mig att må bra!

Jag har ringt vårdcentralen igen nu, för mina nässelutslag försvinner inte så nu ska jag kolla vad det är för fel. Hatar att vara sjuk, eller onormal eller vad det nu är. 

 Fredag betyde rhelg och helg är alltid underbart! Så jag ska ut oh köpa en glass snart bara för att.
Väntar fortfarande på svar från resemakarn, och nu börjar jag bli lite irriterad!



 


Kommentarer
Postat av: marina

jag saknar dig med, men snart ses vi

2008-04-18 @ 19:55:36
Postat av: magnus

Ja det gör vi :)

2008-04-18 @ 20:13:02
Postat av: marina

och om inte du får jobbet på resemakarn, då kan du ju ta en tripp till summercamp istället :)

2008-04-18 @ 20:24:13
Postat av: magnus

Vilket faktiskt är planen

2008-04-18 @ 20:41:54
Postat av: marina

är det? :O
då har jag missat nått!
nu blev jag helt plötsligt (om möjligt) ÄNNU gladare!

2008-04-18 @ 23:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0