more confused than ever!

Idag var jag på Göteborgs Universitet då de hade öppet hus och jag ville passa på att kolla lite program och få mer kött på benen innan den 15e och the final call.

Dock gjorde detta mig inte säkrare! kandidatprogrammet för global studies verkar vara otroligt intressant och fick mig att tvivla på pol. kand programmet och karlstad. Jag vill ju gå i Karlstad av en massa anledningar som är liksom övervägande i sig själva! Behöver upp prgrammet mer innan jag bestämmer mig.

Karlstad är en bra stad och jag längtar tills jag kan flytta hemifrån. Jag känner det i hela mig. Att få vara självständig, rå om mig själv och inte behöva vara beroende av andra. September^^

snart är det lördag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0