newsflash

Arbetar med PA och har slutat för dagen, så jag tog tid till att kolla igenom lite.  Så slog det mig:

du tror att du är så mkt bättre än alla andra och du försöker hela tiden förändra dig själv...
med saker som att pierca dig, skaffa en massa tatueringar, färga håret...för att du tror att du kmr kunna bli en helt annan person.....och sen flyr du hela tiden, du verkar tro att gräset är grönare på andra sidan

Jag kan verkligen se mig själv i detta och det är så oerhört pinsamt! Jag vill inte vara sån men jag är det och jag har bättrat mig men jag är inte världens smartaste kille ibland.


Jag finner inte orden, aldrig, och det gör mig så irriterad på mig själv.
m+m
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0