vad man än kallar det

jahapp, så var man tillbaka

Sitter och arbetar lite mer med projektarbetet, men idag ska jag faktiskt gå ut och vara glad en stund. Jag ska gå på tunhemsrakan med jennpa klockan tolv och det ska bli trevligt. Sedan är det dags för möte med iggisiggis. men nu som sagt sitter jag med projektarbetet, och ja jag vet att jag borde sova och ta det lugnt, andas och lugna ner mig men till saken hör att jag helt krasst inte har tid med det just nu. En vecka kvar innan projektarbetet ska in och jag börjar faktiskt känna paniken komma krypande, dessutom kommer torsdagen och söndagen försvinna då jag ska på unfmöte och kalas, vilket är kul, men inte något som kommer hjälpa mig i projektarbetesarbetet. Men jag tror att om jag arbetar ordentligt nu i veckan och faktiskt arbetar så kommer det gå bättre.

Jag andas, lever och älskar projektarbetet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0