you want a piece of me?

idag gick det bra. Svenskatalet gick faktiskt riktigt bra. Jag är nöjd och folk lyssnade på mig. Det var ett intressant tal med en annan synvinkel liksom. Jag var nervös och det var det som var meningen liksom - för det var ju det som var själva temat.


Efter talet kände jag och mika och emma att det var dags för mc donalds så vi drog dit, käkade pommes frites med bearnaisesås och till efterrätt tog vi var sin mc flurry! MUMS! eller ja, det var fett och ganska äckligt men annars så var det skönt att komma bort från skolan liksom.


Jag vet fortfarande inte vad det är för fel på mig. Men jag är allergisk mot någonting (jag hoppas det är mot swedenborg) och idag var det värre än innan. Jag simmade runt på gympan och när jag kom upp så var händer och armar helt röda med vita myggbetsliknande svullnader. De fanns på benen, armbågarna och biceps också och jag såg ut som jag var dösjuk och sa till mig själv att nej nu får det vara nog och ringde vårdcentralen och fick reda på att jag uppenbarligen är överkänslig mot någonting och får käka allergimedicin i en vecka och hoppas och be till han där uppe för att det ska försvinna. För jag vet liksom inte vad det är jag ska hålla mig borta ifrån.

Jag låg uppe igår och tänkte. Jag tänkte på en massa olika saker men mest tänte jag på dig. Jag blir så glad av att tänka på dig och vet liksom inte vart jag ska ta vägen. För jag skulle kunna spinga flera mil åt alla håll samtidigt. Jag vill vara nära dig och längtar tills nästa gång vi träffas. Jag funderade lite på hur det egentligen kan bli såhär och varför, men jag får inga svar på det samtidigt som det är så himla jobbigt när man inte vet vad man ska göra härnäst. Hur som helst så vet jag att du får mig att må bra och det räcker. Det känns rätt och mysigt, glatt och fjärilsaktigt i magen!

Nu måste jag börja på projektarbetet också. Men jag orkar inte, jag vill blunda och hoppas att det försvinner. Men det gör det inte och det suger lite!

hatahatahata och älskaälskaälska - vad väljer man liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0