Off I go

Snart bär det iväg.. till Malmö! Sist jag var i Malmö var i april och det var dop och en massa trevligheter. Men nu ska jag dit med ingen mindre än Jennpa och vi vet inte vad man gör i Malmö. Är det någon som har ett bra förslag på avd man kan göra?

Vi ska dit på torsdag, det vill säga om sisådär 2 dagar, det är trevligt måste jag säga och trevligare blir det att man snart ska åka iväg, fast längre bort då. Bestämde mig idag att jag ska färga håret nu. Mörkbrunt/svart blev färgen och jag tror det passar. Måste se lite cool ut nu när jag ska flytta iväg och så tänkte jag, men det är inte anledningen utan det är för att idag så märkte jag att jag hade gråa hår! Ni läste rätt, killen på 19 bast hade en strimma grått hår precis brevid örat och jag fick det bekräftat. Stress ger en sjuka symptom och om jag bodde i USA skulle jag ha stämt folkuniversitetet, that's it.

Idag så var det jobb och häng med jennpa som gällde. sjukt trevligt och jag måste promota för fem myror är fler än fyra elefanter. Inte mycket som slår det programmet. Otroligt pedagogiskt ch underhållande utan att det blir överdrivet. Mycket mycket bra avslut på en långtråkig måndag.

Imorgon är jag ledig från jobbet och då blir det att packa. Packa det mesta faktiskt. Men inte allt. Sedan ska jag ta en sväng förbi trollhättan på cykeln är tänk och lämna tillbaka min bok till skolan och tjattra lite med lärarna och de nya treorna :-) Ska tjata om certificatet också. Det är lite dålig stil tycker jag, vi gjorde det trots allt i maj och nu är det augusti. så lång tid tar det inte att rätta tre delar! Jag vill få reda på det nu, innan jag åker liksom. Och det hela gör mig nervös liksom, jag mådde rätt dåligt på grund av dethär provet från början och nu när man inte evt om det gick bra eller inte så får det mig att må ännu sämre. Så skäms på er!

Nu ska lilla Magnus snart ta och lägga sig, efter att han snackat klart med underbara folk man inte får träffa på länge och kommer sakna väldigt mycket. Dessutom är det en dag imorgon också.

Jag vill göra reklam för Polly - hazelnut and coconut. Det fick mig att njuta ordentligt. riktigt gott godis! Så köp och ät, se glad ut och mys.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej,



Det var ju roligt att du tyckte det lilla inlägget var roligt.

Jag håller med om att Fem myror är fler än fyra elefanter är ett roligt och pedagogiskt program.

2008-08-26 @ 18:55:29
URL: http://www.livsfokus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0