snabba cash

idag ska jag jobba. Börjar 12:00 och slutar (förhoppningsvis) 21:00, det är vad som står på schemat i vilket fall. Om det stämmer eller inte vet jag inte men jag antar att jag får sluta tidigare idag. Åter igen är det mulet och grått och sommarkänslan från igår är som bortblåst (bokstavligt talat).

Gårdagen var i vilket fall mycket trevlig. Morfar hade sitt 85 års kalas och det var en trevlig tillställning, inte för mycket folk och inte för mycket tjafs, god mat, goda tårtor och mycket skratt och glädje. Det kändes som att morfar behövde det. Det var hans dag och när man är 85 ja då får man göra vad man vill tycker jag. Och finklädd, det var jag. Kavaj och skjorta men ingen slips, för det vet jag inte hur man knyter en. Jag blev bara frusterad liksom och då blev jag arg och gav upp. Men jag var snygg ändå (som alltid kan tyckas)

Kvällen spenderades med Jennie och det var sista lördagen som vi kunde umgås och ha dreamteamtid. Blir inte så mycket kvar av det nu längre. Tiden går förbannat fort. Men vi hade roligt och kollade Bring it on, chicflicks som inte har världens standard men som är ganska okej att titta på. Popcorn blev det också och sedan även ett antal flumstunder, som det alltod blir när det kommer till oss. Det är skönt att ha vänner som jennie :-)

Snart åker jag och jag börjar bli nervös nu. Men det ordnar sig :-)
Mi espanol es bastante bien en facto!

[x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [ ] [ ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0