[x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x]

Nu kunde jag äntligen kryssa för den sista dagen, den sista luckan! Nu är det äntligen lördag och nu åker jag. Okej, det är en natts sömn och en sjuhelsikes massa hejdåande som ska göras innan jag halv sex sätter mig i bilen ner till flygplatsen. Men officiellt är det nu lördag och för mig känns det fantastiskt. Fast jag är så nervös att det har gått förbi maggropen och ända ner till lilltårna nu.

Malmöresan var hur bar som helst och riktigt trevlig. Mer skriver jag inte för ingen orkar läsa en lång utläggning om vilken väg vi tog, vad vi åt eller vad vi köpte. Jag hade trevligt i vilket fall och Malmö är en stad som jag mycket väl skulle kunna flytta till. Fast sjuhelsikes vad motorvägar suger...

Fredagen har jag vart en bra dag. Hektiskt om inte annat så har jag både hunnit med att klippa mig, betala av skulder och lämna böcker men framförallt så har jag haft tid med att fika med underbara människor hemma hos Fanny i Nossebro. Och vad kvinnan kan baka. 4 olika kakor/tårtor och jag kan lugnt säga att himmelriket var nära. Jag njöt i stora drag. En trevlig kväll, om än sen.

För jag hade nog gärna spenderat min sista kväll med familjen kanske, men i och för sig, de har haft sin tid på att umgås med mig och det är en dag imorgon också. Jag kommer hälsa på morfar imorgon innan jag åker och dessutom så ska jag faktiskt in till stan och hämta cykeln tidigt tidigt imorgon. Okej, jag borde sova först. Vilket jag ska göra nu hade jag tänkt. Min sista kväll i min egna säng och det känns ju både bra och dåligt. Snälla du låt tiden gå fort så jag kan bli den där barcelonabon någongång.

Kommentarer
Postat av: mirsa

JAg kan inte göra annat än att le:) Jag är så glad för din skull ska du veta:) Du kommer nog hitta allt du söker efter där....Glöm oss bara inte!!!:D

2008-08-30 @ 09:01:35
Postat av: Magnus

Självklart glömmer jag inte er här hemma. och Tack! det känns på riktigt nu och jag ler jag med :-)

2008-08-30 @ 09:09:58
URL: http://barcelonabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0