cynisk och bitter? Jag?

Idag har jag vart i den oändligt stora metropolen Göteborg med min mamma för att vi skulle kolla kläder, skor och spela Bingo. Som världens bästa wannabe pensionär så måste man leva upp till sitt rykte anser jag och då är Bingo ett bra sätt. Dessutom är det gansa spännande. hade ett nummer kvar (4) på 7 rop för att kunna vinna 10 000, vann jag? Nej såklart inte men vilken adrenalinkick iaf.

Fick skynda mig hem för att inte missa melodifestival och quality time med dreamteam och vi hann precis i tid för att se cirkusen starta igång men jag blev mindre och mindre glad under programmets gång då det sög! Vi svenskar har ingen smak och jag vill personligen göra ett verklighetesförankringstest på Christer Björkman. Det enda som var roligt var Björn Gustavsson som borde få mer tid i tvrutan och såklart Morgan Pålsån  aka min typ av humor.

Inte hjälpte det mitt allt sämte humör att Titanic gick på trean. Jag och Jennie(2/3 av dreamteam) kom till insikten att snart är det den j*vla alla hjärtans dag och vem ska vi fira den med? PRECIS! Och det som gör det ännu mer patetiskt är att jag ska på Opera, Mc Beth, på kvällen så det skiter sig i vilket fall. Jippie Jaj jaj!


Nu har jag varit bitter tillräckligt. Imorgon är en annan dag och friska tag gäller. Gudstjänst, Bibelstudie och årsmöte. Vilket liv jag lever :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0