I'm (we're) going to Karlstad

Det är lov och jag räknar ner dagarna till 1a mars. Då ska nämligen UNF Älvsborgs distriktstyrelse till Karlstad och besöka deras DÅM. Det ska bli riktigt kul och samtidigt så kommer Marina att visa mig stan, den stad som kommer bli min hemvist ett antal år. Jag vill se de bästa fikaställena! och UNF lokalen såklart. 

Idag har jag jobbat också, i en och en halv timme. Det skulle bli mer, men de hade strulat till det så det fanns inget arkiv som jag kunde ordna. Men det får bli en annan dag.

Nu håller lovet på att ta slut, eller ja, det är ett tag kvar, men imorgon så ska jag käka frukost med Anela, på torsdag ska jag med Gunnsan till NÄL och på fredag ska jag på möte om träningen. Lördag ska jag till Göteborg och hälsa på Jonathan och Matilda och på söndag är det möte med styrelsen. Ingen ro ingen rast men jag gillar det i alla fall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0