it's all coming back to me

Det känns så himla bra nu!

Jag älskar solen och jag älskar Dig! Tack för att Du finns och tar på Dig min ångest och får mig att känna mig bättre! Glädjen är  tillbaka, hoppet är tillbaka och jag är glad att få vara den jag är och vara här med Dig!
http://theinterviewwithgod.com/

UNF känns fortfarande lite tungt men nu när jag sitter här och kollar på gamla foton och på hur kul jag har haft det så kommer det tillbaka. Ibland behöver man se ett litet bildspel för att man ska återfå fokus. Jag är med i UNF för att det är roligt och att jag hör hemma här. Jag har hittat rätt och även om man tvivlar på det ibland, och även tvivlar starkt på det så kommer det tillbaka. Att ha ett ansvar gentemot andra människor gör livet bara mer roligt och självförverkligande. Det man behöver fokusera på är att det även om man har ett ansvar så behöver man också andas och ta ett steg tillbaka. Att engagera sig, men komma ihåg att det finns en Magnus som vill vara hemma och fika, umgås med vänner och sova också, och att det ska finnas tid för det, det är en läxa som jag har fått. Och jag är tacksam över att jag insåg det nu och inte för sent, det finns fortfarande chans att läka mina sår och få igång peppet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0