mosigt huvud

Sitter här och försöker att kategorisera min framtid med en enkel för- och nackdelar lista! Det går väl sisådär men jag måste ju! Högskolan Väst hade en utbildningsmässa idag och jag blev mer förvirrad än innan.

Jag vet iaf vilken inriktning jag vänder mig till: statsvetenskap med internationellt fokus.
frågan är bara var?

Jag har ont i huvudet nu också och det är skönt att jag inte ska till Lipz ikväll, jag hade inte orkat det. Så jag sitter här, ska träna om en stund och lyssnar på Lasse.

Stackars hon som flyter med, som aldrig lärde sig ta sats,
hon som ägnar sin tid åt något hon inte ville bli
för det var bara där det fanns någon plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0