One moment in time

Ida :)


Idag så kom Cecilia, Kristoffer hit och med sig hade de lilla Ida, som fyller 6 veckor idag, det betyder att det var sex veckor sen lusseröjjet men det känns som en evighet sen den helgen. Och vad mycket som kan händ på bara sex veckor. Ojojoj...

Tillbaks till Ida då, världens sötaste unge och lugn var hon också. Jag vill ha en bebis nu. När jag höll henne så smälte mitt hjärta och jag önskade att jag var 25, var nyutexaminerad, skaffat fru, villa och volvo och det bara var bebisen kvar, hennes ögon var så blå och kollade liksom så utforskande på en, och när hon började flörta lite så kunde jag ha gjort vad som helst. Ett bebisleende är verkligen ett vapen för fred.

If tomorrow was judging day
and I'm standing on the front line
and the Lord asked me what I've did with my life
I would say, I spend it with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0