Sen när bestämde jag över mitt egna liv?

Jag har äntligen börjat ta tag i mitt liv samtidigt som allt omkring mig är kaos. Träningskortet gör susen och man blir motiverad till att fortsätta.
 
Jag orkar inte med UNF längre, jag trodde inte att denna dagen skulle komma men här är den. Dagen då jag inte vill mer. Jag orkar inte ta tag i saker jag borde göra och det lockar inte att åka på möten, träffa iggisar eller unfare och jag vet inte ens om det lockar att vara nykter längre. Det känns som man är nykter bara för att man är med i UNF istället för tvärtom och då är det fel någonstans.  Jag vet inte ens om jag är kvar till april längre, det känns inte rätt att lägga ner sitt hjärta och själ i något man inte kommer att vara kvar i.

Vart är mitt fokus?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0