everybody's gonna love today

Idag skiner solen och jag ligger i sängen med Amanda och lyssnar på MIka. Kan det bli bättre? Ja egentligen kan det väl det, men jag är lite nöjd just nu. Mika får en på gott humör och det sprudlande i magen blir starkare.

Igår tittade jag på I am Legend och den var väldigt bra. Den var riktigt fin och samtidigt spännande. Det var rörande när han pratade med sina skyltdokor och sin hund. Den ska man se igen.

Idag skulle jag ha dratt till Göteborg med Jennie, men utan fritidskort kommer man inte långt så jag bestämde mig att dra med mamma istället. Mammsen och Magnus, låter lite som ett barnprogram. Nej nu vill Amanda ha mat så det får jag ge henne.


If you're planning a birthdaypartey please say so, you know i don't like surprices but I swear I'll act surprised.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0