Life as it should be

Idag är jag glad. Eller jag var glad i vilket fall.

Jag har haft en del av det praktiska i mitt projektarbete, En alkoholfri drink, tack! Och föreläsningen gick otroligt bra! De flesta kom och jag hoppas att alla var nöjda. Visst man kan inte behaga alla men de flesta!

Billabong mousserande vin Gott och ett bra alternativ för Champgnefrukosten och som ska köpas in för inte bara min studentfest.
Peach Sjukt gott persikovin

Juldrink

Is
Glögg
Grape tonic
Citronskiva

Highball glas

Men sedan kom man hem och i sin niva tillvaro hade man trott att allt var perfekt men ens drömmar krossas när verkligheten hinner ikapp. Men jag ska inte sluta kämpa. Jag tror på att det finns något där och jag ska fortsätta hoppas. Även om du just nu är glad åt något annat


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0