Otroligt makalösa, det är vi!

Styrelsemöte

IDAG har jag haft styrelsemöte med distriktstyrelsen för Ungdomens Nykterhetsförbund i Älvsborgs distrikt. Wow vad vi var effektiva. Värsta effektiva klubben liksom. Alexandra fick vara mötesordförande och jag blev sekreterare och man kan se att om ett protokoll blir 6 sidor långt av beslut, ja då har man beslutat ett antal saker. Jag är nöjd och det viktigaste som händer nu är FÅM och DÅM.

Det känns skönt att man har bestämt sig att man är inne på sista varvet nu. 3 månader kvar som distriktsordförande för UNF Älvsborg och vem vet när jag kommer tillbaka, eller ens OM jag kommer tillbaka. Jag kan dock inte släppa det allt för mycket. Jag riktar min blick mot Värmland och förhoppnings så sitter man i Värmlands ds nästa år. Om man är kvar så att säga.

Vi bestämde också att vi ska ha en liten DÅMturnering också. Först ut är Värmland och Karlstad. Se upp för här kommer jag och jag tar dig med storm!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0