fancy party

I väntan på beslut om studiemedel för studier utomlands
Så har man fått papper på att man kommer att få pengar för Spanien, jag är riktigt glad och nöjd och ja, allt annat man kan vara. Livet går riktigt bra just nu måste jag säga. Så lyssnar man på Miss Li och längtar efter en Mp3. Det finns inte så mycket mer att skriva för dagen har precis börjat och mina förväntningar är sisådär på dagen. Kommer nog förmodligen att sluta tidigt idag och sedan blir det hem. Snart måste jag skaffa mig flyttlådor också!

Idag ska jag ta en glass med Josefin och det kommer gå ritkigt bra. För nu börjar sista etappen för mitt UNFande en stund, nämligen själva överlämnadet av ansvar och arbete. Ja det känns okej, lite vemodigt såklart, för jag var en jävla bra UNFare och det är synd att bara slänga bort det samtidigt som jag inte ville längre och tyckte det inte var roligt och då måste man fatta ett moget beslut. Det som allt annat kommer ju finnas kvar om man kommer tillbaka.

Hopp in i duschen och snart hopp på cykeln, mp3n kom inte idag, då kommer den imorgon
kom tillbaka snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0