Rename the sundays

Vaknade sent och jag mår som jag alltid gör. Ingen skillnad här inte utan det är fantastiskt idag. (har jag lurat mig själv tillräckligt nu) Jag är trött, näst intill apatisk och bara sitter invirat i mitt täcke och längtar efter mat. Men när man tänker efter är det bara trötthet, jag är varken bakis eller har ångest över pinsamma situationer igår (för så vitt som jag vet så hände det inget pinsamt). Jag kom hem 05:10 och visste ni att det är ljust utomhus klockan 5? det var mysigt och jag längtade efter någon att gå en nattpromenad med.

Gårdagen, trots Västtrafiks strul, var skitkul! Även om det regnade lite så var jag riktigt pepp på utgång och jag hade riktigt roligt. Och man träffade folk man inte sett på länge på en plats som man inte trodde man skulle träffa dem. Men nu så får det vara nog en stund, eller tills torsdag då Fanny fyller år och det blir en stund på lipz. (dock ska man jobba dagen efter och kan inte vara helt radar)

Dagen bjuder inte på så mycket faktiskt. Jag borde hämta min cykel och lämna tillbaka fritidskortet, men sedan så händer inte så mycket... inte för att jag direkt vill det heller. Dagen får vara en slappdag, för det är söndag. Och jag vill vara död idag. Se film kanske, eller bara sitta och dega framför datorn. Inte mer.

Nu är min mobil tyst. Och den kommer väl vara tyst ett tag. Det tycker jag är tråkigt men vad ska man göra när det inte går att nå folk hela tiden.


När jag kom hem från en toppenkväll såg min väg ut såhär... det var rätt fridfullt måste jag säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0