Good bye? don't think so baby

Efter en otroligt varm dag i en otroligt varmare korvkiosk så är man äntligen hemma och kan slappna av och ladda batterierna för en ny morgondag. Vin och en och annan Sandy hjälper till att kunna svalka av sig i den kvalmiga värmen.

Ikväll ska det bege sig till Trollhättan och fallfilm med jennie och sara och det ska bli trevligt. Men innan blir det en glass på McDonalds och kanske en hamburgare. Jag är bara glad just nu för jag gillar värmen och dagarna går långsammare då. Och det behöver jag, jag behöver att tiden går långsammare just nu. Mycket i huvudet som måste sorteras innan jag sätter mig på flyget och lämnar Sverige.

För nu är det ju så att jag måste flyga till Spanien istället för att åka buss, vilket är iofs bättre när det väl kommer till kritan, men nu måste jag börja kolla flygbiljetter och se till att allt ordnar sig med transfer med mera. Och dessutom så åker jag själv och inte med pappa och får inte med mig allt heller. Det är tur att jag inte ska till Antarktis då i i alla fall utan det fortfarande är ganska nära. Kanske det är bra att bara ha med sig en resväska också. Blir kanske mer på riktigt eller nåt. Men nu ska jag kolla biljetter och lugna ner mig.

Dags för en öl till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0