Helt ensam om mindre än 2 månader

Jag kommer för första gången i världshistorien att vara ensam! Helt utelämnad med nya folk, icke fungerande mobil och...UTAN ENS DET JÄVLA INTERNET SOM STYR MITT LIV! Jag kommer dock ha Jennie över för att fira in det nya året med men jag kommer att fira jul ensam så tänk på det när ni äter julskinka och kollar kalle anka. Tänk då på Magnus som sitter ensam på ett rum i en stor stad utan jultomte och askungens bal. Tänk på honom och gråt lite!

Varför skriver jag detta då? Och ältar det fram och tillbaka? Jo därför att jag skickade in pappren till CSN förut och nu är det bara att vänta i två månader innan jag åker iväg. Nu finns det inte mycket mer jag kan göra än att leva livet och förbereda mig på att flytta hemifrån. 2 månader av känslomässig föreberedelse tror jag är bra, för annars så blir jag stressad och panikattacker kommer vara en del av min vardag.

Idag så var jag iväg till jennpa och kollade på allsången på skansen, men jag och jennie ska till allsången på liseberg istället. Men jag blev lita avskräckt när jag såg Peter Jöback. Att man kan se ut som man vill är en självklarhet, men kankse man ska se sig själv i spegeln innan man går ut. Lite som Alexander Bard. tänk deras barn! Morden i Midsummer var en plåga idag, riktigt tråkigt måste jag säga. Bättre lycka nästa vecka om man inte jobbar så som ansvarstagande människor får göra. 

På Fredag åker syrran till Spanien och imorgon åker folk på festival. Snart är det Vänersnäs och Fallens och sedan åker folk till Ransberg/Värmland. Alla är påväg nånstans eller är någonstans nu. Det känsn bra att det finns lite motion in the ocean. Kankse man ska sova nu? 
 
Jag vet inte vad som händer med mig eller ens om jag gillar det men jag finner mig själv dagdrömmandes och att mina tankar allt oftare hamnar hos dig. Finns det tid just nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0