Hon kan vara var som helst

Dags för party, tårtan är fixad så nu är det bara att dra till stan
skriver mer sen


Då har man köpt sig en jacka och ett par skor. Mitt lilla shoppingberoende är stillat och nu kan jag fokusera på ikväll Shit ikväll ska bli en bra kväll. Jag kommer att ha roligt och är verkligen pepp och tänker inte låta något det vara annat. För fy fan, det var längesedan man mådde ordentligt bra och jag kan säga att suget har funnits där sedan midsommar att festa som en idiot och skita i resten

Nu är det färdiglekt konsulent för en stund också och dags att koppla bort allt sådant.
Förfesta på en buss? Not that hypat!

Tycker du om att såra människor?

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

hejsan! :)

allt bra med dig idag?

2008-07-12 @ 12:33:24
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0