if you wanna live

Har kollat på saw, skitdålig film, skitskitskitdålig film!
och idag har jag jobbat. Men jag gillar inte mitt jobb, inte alls egentligen. Det är inte det att jag gillar att prata med folk eller vara social. Men jag äter hela tiden och det är vad som är problemet. Jag bara äter och äter. Glass, Pommesfrites, noisettesås, pommesfrites, glass, kaffe, noisettesås, pomemsfrites och allt annat som finns där inne. Det vetyder att min träning och biffade kropp som jag skulle ha innan sommaren var slut är liksom förbi. Jag kommer fortsätta vara den otränade tråkiga magnus när jag kommer till spanien.
Men jag ska till spanien!!!! 6 veckor kvar

Puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0