It's not time to make a change

jag måste hitta på något att göra jag. Jag kan inte bara sitta och rulla tummarna när det är så bra väder ute. Ikväll ska jag grilla och imorgon blir det återigen jobb, men innan det så ska jag cykla till nordkroken och sola och bada med dreamteam ett tag. Så man kan bli solbränd lite...

En månad idag innan sista dagen i Sverige. Imorgon och en månad tills jag har flyttat. En månad går fort, speciellt när allt är som det är, med jobb, vänner, och annat att ockupera sig med hela dagarna så blir det inye mycket tid övers till tummrullande och ångest. Nu kryssar jag för dagarna och ibland hinner jag inte ens det förrän det är en ny dag och nya saker att göra. Jag gillar det och jag gillar att vara upptagen med grejer, det hjälper mig att fokusera för jag trivs i stressade situationer.

Nej. jag kanske ska hjälpa till lite för att sedan med gott samvete smita iväg och bada!
 










i mitt paradis på jorden
där trivs jag bäst






Peace and Understanding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0