mitt ansvar

Ny vecka, nya tag och idag är elisens födelsedag. ett jättegrattis till henne! Och grattis till kronprinsessan som också fyller år idag. Det är sol och jag ska snart till jobbet och  vara glad en stund och tjäna pengar! Men jag måste spara varenda öre, för att kunna leva ett drägligt liv i España. Egentligen kvittar det, för jag är otroligt spänd inför spanien och dessutom att bara lämna allt bakom mig, inte vara en del av allt jobbigt här hemma och som håller mig kvar, lite krampaktigt, här hemma. Skönt att veta att det inte var jag i alla fall. Att det bara var på skoj och att kunna acceptera det så blev det enklare.

Jag tror att det kan fungera. På riktigt denna gången. Varför skulle det inte fungera liksom. Jo visst., jag kankse inte är världens bästa och absolut ingen expert när det kommer till sånthär men det finns en känsla att det kan fungera. Att det är rätt och att man kan skapa en förändring.

skriver om dagen senare... nu är det bara för att jag är glad som jag skriver.
Hopp i duschen


Jag tror att jag börjar bli sjuk.

och Jennie har sett Mamma Mia, och jag vill också se den. jag har ett sug i magen och blir lite spänd varje gång trailern går på tvn. Jag vill se den, men jag tänker inte se den själv! Ragga Biopolare blir nästa projekt

Idag kom min mp3! Jag blev lycklig för nu slipper jag prata med mig själv när jag cyklar! Jag har ngt att göra och det går lite fortare. Faktiskt så lcykades jag åka hem på 14 minuter idag. 8när jag började cykla tog det 16) Mitt mål är att komam ner till 12 och jag tror jag kommer klara det. Dessutom fick jag i tristessen sluta en timma tidigare och det var så skönt. Bra att komma hem tidigare och slappa lite mer. Kolla runt och njuta av dagen.

Nu blir det mat, filt och täcke! och en kopp te bara för att runda av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0