På det femte gäller det

Snart in till banken men jag väntar på posten för jag vill ha brev. Jag hoppas på brev idag. Man skickar för lite brev till varandra nu för tiden tycker jag. Det känns liksom lite mer äkta med ett brev, det har lagts ner tid och tanke på och inte bara som ett mail, konkret och tråkigt. Jag ska börja skicka brev, kanske skaffa mig en brevkompis?
Would you like to be my long lost penpal?

Pengar igår och det var en massa! Gjorde mig rik och lycklig och snart ska man skaffa sig sin skinnjacka eller regnjacka. Kanske både ock? I don't know. Men vad jag vet är att idag måste jag betala delbetalning för spanien så det blir på riktigt lite till.
 
Dessutom var jag på vänersnäs igår och hälsade på Emma, men grejen var att vi åkte förbi Vänersnäslägersplatsen och det fanns liksom en känsla när jag åkte förb. Jag bev lugn och föväntansfull med ett litet pirr i min mage. Jag ville dit. Hela jag längtade dit. Så nästa år får jag åka dit hela veckan, om jag är hemma vill säga. Men det där var en känsla av sommar, gemenskap och kärlek, en känsla jag vill ha oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0