på det fjärde ska det ske

Lycka! Har beställt en Mp3 spelare idag. En Creative Zen 8 GB och hoppas att det räcker för en stund. Jag behöver ha något att lyssna på när jag cyklar till och från jobbet. Den kommer förhoppningsvis redan nu på tisdag och då blir det att lyssna gärnet. 

Så fick man också sluta tidigare idag för att det regnade och fanns inget att göra. Skönt för mig men det innebär lite mindre pengar än vad jag förväntat mig denna löning. Eller egentligen blir det nästa löning för nu så har pengarna redan kommit, därav att jag har beställt min mp3. Men jag fick cykla hem i något som kunde vara ett ösregn men blev bara några droppar och uppehåll. Tack Gud säger jag men låt det vara sol och fint hela tiden kanske!
 
Nu blir det att sitta en stund framför datorn för att sedan bege sig nedåt, mot ett varmt bad och läsa lite ur Flickan som Älskade Tom Gordon och bli rädd och faschinerad, fängslad och äcklad på samma gång. Egentligen måste jag dra mig till Konsum också, får väl ta och göra det så småningom och det smartaste vore ju att göra det innan jag hoppar i duschen eller hur? Ja det är smartare och det är nog något jag får göra. Vilket jag senare gjorde men inte helt problemfritt mina vänner. Därför att jag inte hade pengar på kortet fick man åka tillbaka hem med varorna ståendes på rullbandet och skaffa fram pengar. Då är det tur att man gömmer undan några 100 lappar här och var som man så snällt hittar när man behöver dem. Så med nyinhandlad kattmat, mjölk och hårspray (till mamma) så kan man äntligen börja läsa sin bok!

Dessutom så kommer vi till nyheten att Magnus kan bli arg! Och just nu tror jag att han är det. Han vet inte riktigt än på Vem eller på Vad han är det exakt, men det finns en liten känsla av personlig avsmak och med smått hat och som bubblar lite ovanför magen men nedanför bröstet, väntar på att bryta ut och lysa igenom. Men Magnus har tänkt att sätta stopp för denna irrationella känsla! Det är ju inte så bra att bli arg, och speciellt inte på något man inte vet varför.

Tack och hej älskling och ha en fantastisk vecka, för det kommer jag ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0