quasimodo

Det var borta ett tag! 
Nu är det tillbaka igen!
- Jag blir så arg

Nej men minns ni att i början av april så hade jag värsta allergiska reaktionerna? Med svullna händer och nässelutslag på hela kroppen. Hur som helst så hade jag det och jag ringde vårdcentralen och i slutet så våldgästade jag dem, kärvde att få hjälp och svar. Det jag fick var några antihistaminer och sedan en förklaring att det var vanligt med sådant och att man inte säkert kan säga varför. Jag skulle avvakta och se. Sen försvann dem och jag trodde det hade vart pollen.
Nu är dem tillbaka!

Hela underrarmen kliar och är röd och små röda märken kommer upp och jag vet fan inte vad det är? Jag ser sjuk ut och jag skäms. För detta är fan inte normalt! Och vårdcentralen gör inget och nej, det är inte så att jag vill ha en diagnos bara för att det är coolt att vara sjuk eller ger mig någon högre status, Det är för att jag behöver eta vad jag ska hålla mig borta för. Att äta piller kan vara okej, men jag ska till spanien, vad heter pillerna där? Usch, ocg dessutom kliar det och jag har inte tid. Jag ska jobba, packa och fixa idag!


Nu behöver jag dig här. Så enkelt är det! Du gör det bra igen så kom hit och gör mig bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0