the X factor

Jag hatar mitt internet för att det inte funkar och jag tror jag hatar dig. Så enkelt är det nog. Jag vet att du inte läser detta  (men vill bara skriva av mig) och du har i prinicip inget med mitt liv att göra, och egentligen vill jag väl inte det heller, men det är vad jag hatar dig för. För när mitt logiska jag säger nej så säger mitt irrationella jag ja och det irrationella har tagit över i mitt liv just nu. Tankar som bara flyger omkring och försvårar de mest enklaste imbicilla situationer.

Varför vill jag ens att du ska vara en del i mitt liv? du har ju inte något att tillföra och du har ju inte tillfört något mer än bara ångest och krossade drömmar och förhoppningar. Jag vet inte ens om du ser mig som den jag är eller om du ser mig som med en person med känslor, för det visar du inte, och har aldrig visat heller.

Men nu får det vara nog! This is it, I wont let you get to me like that. Never more.
Hoppas du stannar där du är!


Jag är äntligen klar med utkastet för Vänersnäslägeräventyret. Shit vad jag är duktig. Och jag tror att det var som jag skrev till mirsa förut. Att precis som när man håller på att förfrysa så blir man varm för att göra slut på energi och dö, så är jag likadan med UNF. Jag vet att det kommer "dö" men jag har mycket i mig just nu så jag måste vara överambitiös och duktig, full av energi så den kan ta slut! Logisk förklaring eller hur?

Mitt internet fungerar inte, jag blir frusterad! dessutom så fungerar inte något alls just nu. Inte ens jag fungerar ordentligt för jag börjar bli sjuk! Nej, positiva tankar ska flöda, flöda i mig. Då blir man glad och jag blev glad förut när jag fick ett trevligt sms :-)


apropå the X factor, så är jag sjukt dålig på att komma på rubriker och eftersom att jag just nu har på sex and the city i bakgrunden så sa de ordet precis och ja då kunde jag lika gärna skriva det. Det kan man se på de senaste rubrikerna som oftast är versrader ur ngn låt som jag precis lyssnat på.

Okej, ett god-natt sms sen blir det sömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0