this time is the right time

Så har det då äntligen hänt. Jag har fått pappren från SPIN och nu är jag antagen. Nu åker jag! 29e augusti drar jag och börjar den 1a september. Fick en karta och allt^^ Det känns riktigt pirrigt och nu så ska jag fatta CSN blanketten också. Den ska fyllas i idag och sedan ska jag börja betala på fakturan. Men ojojoj vad roligt det kommer att bli. Jennie ska fira nyår med mig och jag kommer få fira jul och 20 årig födelsedag själv men jag tror att jag kommer att klara av det ganska bra ändå. Jag är ju vuxen eller hur?

Men vad läskigt det känns just nu. För nu är det exakt två månader innan jag börjar och tiden går verkligen fort. Kan man tänka sig att det är nu en månad sedan jag var iväg till tyskland och för ett år sedan var jag i uppsala och kongress? Det går för fort, man hinner inte riktigt med. Men samtidigt så vill jag ju inte att det ska gå långsammare heller, inte nu i vilket fall.

Snart bär det iväg till jobbet igen. Trevligt värre. Nej inte riktigt. Jag är mest trött på det och då har jag knappt börjat. Men man får se det från den ljusa sidan eller hur? Jag har bara två månader kvar, sedan blir det partey. Ett oförglömligt party som jag hoppas att du kommer på? Kankse blir sista gången du träffar Magnus liksom... tänk om.. ja tänk om jag fastnar i Barcelona och behöver aldrig mer kränga korv någonsin. Ja lek med tanken en stund så finner du den lockande.

Nu har jag bara ett problem kvar och det är Björn Gustafsson biljetterna. För jag fattar inte riktigt blocket

Kommentarer
Postat av: mirsa:-)

Hehe, du har ju n'stan hunnit skriva en hel tidning sen sist gang jag laste... dumma bokstaver som behandlar mig och mitt skrivande daligt. Massa n'tt du;) Och usch vad jag saknar att ha tillgang till dator 24/7.. Men det ska bli sa valdans gatt och kopa kaffe med lock. Har finns inte s'nt:P

2008-07-01 @ 20:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0