and you can say baby

Sitter återigen här och funderar. Jag har ju som sagt ett filosofiskt synsätt. Det jag funderar på nu, efter att jag har klippt gräset åt morfar, kollat in bilder från Barcelonaresan och räknar ner till studenten är att hur livet faktiskt förändras. Jag är så sentimental och pretto och ibland lite nostalgisk men det är jag! Och jag hade inte vart jag om inte allt som händer hade hänt. Hur tråkigt är inte livet om man går omkring och är någon annan hela tiden. Nej usch!

perfection in affection

10 dagar, less than 240 timmar tills jag tar studenten. Jag kan räkna timmar nu, och ska jag göra det så är det i denna stund 224 timmar kvar! oooh, jag är ganska spänd faktikst.

Snart ska jag ta en promenad med jennie :-) Usch vad jag kommer sakna det när jag försvinner härifrån. Att bara hälsa på och umgås, utan krav eller måsten, bara skratt och trevliga stunder! Nostlagi och sentimentalitet are good friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0