fan, klockan är 10 över 2

Klockan är mycket och jag är nyss hemkommen fårn en hejdundrande kväll och för mig har inte kvällen slutat än!

Lärarmiddagen var väldigt trevlig måste jag säga och det var fina ord som sades och jag blir ju öite nostalgisk och gråtmild att det är pinsamt när det kommer till sådana grejer. Hursomhelst så var det kul. "Jag är festens mittpunkt och en bra ambassadör för skolan" That's me!

Att vi sedan drog iväg på krogen med halva lärarstabe gjorde det hela inte värre. Sverige-Grekland=2-0 och hela Smulan stod upp, inklusive Magnus! Shit det var fanemej en rolig grej. Och inte var det sämre att jag sett världens snyggaste bartender, hon var sjukt snygg och jag var tvungen att beställa enbart för hennes skull.

Hope kom förbi också och det var som alltid trevligt att snacka med henne. :-)

Imorgon är det två dagar kvar och nu ska jag lägga mig för klockan är mycket och jag fryser.

Kan du komma hit och värma mig, jag saknar dig och längtar efter dig?

Kommentarer
Postat av: marina

bartendrar är snygga. Iallfall vissa :P

2008-06-13 @ 00:25:02
Postat av: magnus

hahaha ha de kan ha ngt visst med sig

2008-06-14 @ 13:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0