I just wanted to have fun

För tusan, igår hade jag roligt. Det var verkligen skönt att dra iväg lite och få ur sig lite energi! Kul också att de alkoholfria drinkarna kostade 29:- och att jag fick samma hela tiden. Egentligen inte, men man har lärt sig nu! Jag var inte så pepp egentligen som jag kunde ha varit från början, men ja det gick ju uppför senare. Jag hade roligt i slutändan och det är det som räknas.


Nu är det nationaldagen och en vecka till studenten! Kärlek, kärlek,kärlek! Jag är så oerhört glad över att jag tar snart är fri och kan göra vad jag vill och jag är dessutm så glad att det finns folk som förstår mig! Nu blir det förmodilgen inte Karlstad till hösten utan jag åker nog till Barcelona och lämnar livet här hemma för en stund. Jag ska ju fortfarande prata med dem på språkskolan för att reda ut lite mer frågetecken, men det känns bättre just nu. Jag behöver detta, kosta vad det kosta vill. Där pratar jag både i ekonomiska och sociala termer då det är CSN lån men också så vet man inte vad som kommer finnas kvar när jag kommer tillbaka, eller vad jag vill ska finnas kvar heller...

Nu är det nationaldagen, jag är ledig, dags att steka lite mer i solen! Dock inte mina knän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0