I'm out of control

SItter här nu och har lite ont i huvudet. Spänningar som släppt kombinerat med lite för mycket sol och för lite vatten brukar resultera till en svag pulserand ehuvudvärk, och har så i detta fallet också. Men dagen har varit bra och jag är ritkigt nöjd egentligen. Det finns inte så mycket att vara ledsen och tråkig över nuförtiden, nästan ingenting egentligen. Det finns om man går runt och letar efter problemen men det har inte jag tänkt att göra.

Jag har ett nyårslöfte kom jag på: 2008 will be the year when I change to the better
Jag ska försöka hålla det. Det är ett sådant bra löfte för det innebär ständing förändring utan direkta mål. Utan jag ska bara göra val som får mig att bli och må bättre. Det är bra, men om jag ska vara ärlig så har jag inte direkt hållt det så himlans mycket under året. Men det är så skönt att veta att det kan gå dåligt men det blir alltid bättre. Det har jag ju redan märkt, halva perioden avklarad och jag sitter med en huvudvärk.

9 dagar kvar till studenten, jag kan inte säga något mer! Förutom att det känns skönt med klassen just nu även om jag lätt skulle kunan vara utan vissa personer. Och vad var det med brevet från rektor Monica idag? "Går Du kvar i skolan?" Vi skippade skolan en dag, en dag för att åka till stranden, 10 dagar innan studenten: Det är pinsamt och skrattretande men mest töntigt och barnsligt. Fatta liksom, men detta leder till bojkott - hårt mot hårt!

Innan jag går och lägger mig och avslutar dagen så ska jag se filmen dreamgirls och drömma mig bort för jennifer hudson är så sjukt bra, jag ryser! You've taken my heart and I give the rest of me too!

Jag hatar människor som ska stila för ingenting! Jag klarar inte av människor som retar upp en medvetet, sådana människor borde inte finnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0