It's hard to say good bye my love

Men ser man på? 1700 kronor rikare redan nu och sedan så är det ju självfallet så att jag kommer spara varenda öre. Okej, kanske inte alls men jag har gjort en budget!

Inkomster
Göstas Korvkiosk
Morfar och välvilliga människor

Utgifter
Ipod
webcam (för spanien)
Lisebergsresa
SPANIEN


Men det känns riktigt bra att ha börjat arbeta nu. Visserligen så kommer jag arbeta häcken av mig de kommande veckorna men det är ju värt det liksom, för 32 veckor i soliga och underbara Spanien, långt bort från tristess och klumpar i magen så kan det inte vara bättre.

sedan är det så att jag faktiskt, mot alla odds, blivit klar med När Lammen Tystnar och det var sjukt skönt att bli klar med en bok, den första på länge och det betyder att min älska-att-läsa-bcker-under-sommaren-period har startat med ett brak. Förvisso så är det inte det läsväder som jag hade hoppats på. Kan inte sitta i en baden-baden stol ute i gassande solsken när det är kallt och regnigt, däremot låg jag i badet och bara glömde tiden.

Nu ska jag snart slappa lite mer för att kunna orka med jobbet de kommande veckorna. Men det är skönt att ha en mobil och veta att det finns en värld utanför korvmojjen också och att det finns människor som längtar efter en utanför^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0