I've been looking for freedom

Fantastiskt! Nu är det på riktigt, nu känns det i magen och sprudlar i bröstet! Jag ler mot världen och jag hoppar omkring. Känslan att vara fri är här och det är bara 8 dagar kvar till studenten. Nu börjar det kanske bli ganska utjatat men det är okej för mig, because it's my life!


"Nytt inlägg" - Ja, såpass nytt kankse det inte är för det handlar fortfarande om samma saker. Men det är en ny dag! Idag har jag vart och solat och badat med mina underbara syskonbarn (bilden) och det var riktigt mysigt. Jag är ju såklart busmorbror och tokmorbror och det passar mig perfekt. Dessutom såkänns det ganska vuxet att bli kallad "morbror", det ger värsta ansvaret och det är oerhört kul. Dessutom är ungarna hur goa som helst och de ger mig kraft och ett andrum i den vanliga gråa tristessen. Förvisso är inte mitt liv en grå tristess just nu. Det är snarare en färgpalett! Det händer så mycket just nu och det är skönt att jag är med i den förändringen och förändras samtidigt själv. Nu har min hud tt förändrats också. Jag skiftar mellan kräftröd och pepparkaksbrun på lite olika ställen på kroppen och jag får bära burka på studenten! Hoppas det blir varmt, men kankse inte såhär varmt, det hade jag aldrig klarat!

Nu bär det iväg till styrelsemöte med min styrelse ute på gräset och sedan blir det lippan med dreamteam, dans och ett och annat hångel! Ha dé



Gabriel och Nathalie <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0